Monday, January 28, 2013

Сайн байна уу

Өнөөдөр ямар муухай бантаваа. Хичээлээсээ тараад унаанд суухаар зогсож байлаа, бас бүрэнхий ч байлаа. Нэг ази царайтай залуу 2 алдхан газрын цаанаас миний зүг толгой дохин мэндлэв. Эргэн тойрноо ажихад миний хажууд нэг охин зогсож байлаа. За ангийхан хүүхэдтэйгээ л мэндэлж байгаан байх гээд утсаа оролдон доошоо харж зогслоо. Тэгсэн унаа ирж нөгөө залуу бид 2 нэг хаалгаар орлоо. Тэгсэн яасан байхнуу манай байрны дээд талын өрөөнд амьдардаг зүс таних Монгол залуу байж. Би яахав дээ хүйтэнд, гадаа нүдний шил зүүхээр цантаад байдаг болохоор ихэвчлэн гадаа шилгүй явдгийн хар гай, үнэхээр таньсангүй. За үнэхээр сайн таньдаг бол өөө чи байсан юмуу би харин шилгүй явж байлаа гээд л залруулах байлаа. Нөгөө хүнээ ч банталтанд оруулаад өөрөө ч бантаад өнгөрлөө. Залруулж чадаагүйээ учир нь нөгөөх чинь санаа нь зовснуу яасан урд гараад гүйх нь холгүй яваад өгсөн.
За дараа нь 2 дүү шпагетти хийчихлээ шууд 5 давхарт гараад ир л гэжийнэ би ч өлссөн хүн шууд гарч очоод л гал тогоонд манай Агий дүүтэй маань төстэй урт үстэй охин хоол хийгээд зогсож байхаар нь чихэвчээрээ сонсож байсан дуугаа дагаж чанга орилоод л "Сонсохгүйээээ энэ үгийг чииии" нэг гараа сарвайгаад ороод явчихлаа. Тэгсэн нөгөө охин гайхаад хутгаж байсан хоолоо болиод гацчидын байна. Еөөө дахиад банталт өөө sorry хэхэ..
Линзийг нүдний эрүүл мэндэд муу гэж сонсоод огт сонирхолгүй өдий хүржээ. Тэрийг нэг судалж үздэг юм билүү. Манай ангийн нэг орос девочка явяаа Ээнкий линз ёстой гоё, би байнга зүүдэг, сөрөг нөлөөгүй,  яадаг ч гүй, миний линз авдаг газар руу явья, би термин авчий  гээд ятгаад л байгаа. Би ч гүрэлзээд л байгаа хэхэ хэзээ ч нүд сороод авчихийн билээ тэр зөөлхөн хуванцар эд нь. Уг нь нүдээ жаахан онийлгоод харвал тодордог юм л даа, хараа муутай бүх хүн мэднэ дээ. Гэхдээ тэгж харахаар хүн рүү муухай хараад байгаа юм шиг санагдаад тэгж хардагчгүй би. Тэгээд ч тэгж хүчлээд харсан чинь дахиад танигдахгүй бол бүр муухай юм болно биз дээ. Хүн мэндэлсэн чинь нэг муухай харснаа утсаа оролдоод зогсчихвол. Хэхэ бүр төсөөлөгдчихлөө байна.
Линз судлаад дахиад таалагдахгүй бол гадаа ч дулаарч байна байнга шилээ зүүнээ би. Тэгээд би инээмсэглээд л зогсож байя. Надтай хамт инээмсэглээд сайн уу юу байна гээд зогсох хүн байна уу Надиа Агий 2оо...
Байжий даа ер нь бодоод байсан чинь Сайн байна уу гээд яагаад монголоор мэндэлдэггүй билээ. Хэрвээ хэлсэн бол би дүлий болж таарах нь... 

No comments:

Post a Comment